Συμβουλές για την τοπική στρατηγική περιεχομένου SEO σας

 

Εάν είστε ιδιοκτήτης μια τοπικής επιχείρησης, θέλετε να κυριαρχείτε στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης στης μηχανές αναζήτησης. Αλλά πώς μπορείτε να γράψετε περιεχόμενο που θα αποφέρει τις ψηλότερες θέσεις σε αυτά τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης; Σε ποια θέματα θα πρέπει να επικεντρωθείτε; Σε αυτό το άρθρο, θα σας δώσουμε συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε τη δική σας τοπική στρατηγική SEO.

Τοπικό SEO για τις επιχειρήσεις

Όταν έχετε ως στόχο την κατάταξη στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης, θέλετε ο κόσμος σε μια συγκεκριμένη περιοχή ή πόλη να βρίσκει και να επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο στόχος σας δεν είναι να πουλάτε απευθείας μέσω της ιστοσελίδας σας. Αντ’ αυτού, η ιστοσελίδα σας προσκαλεί μάλλον τους ανθρώπους να έρθουν στο κατάστημά σας, για την πρακτική σας ή να σας προσλάβουν για τις ικανότητές ή υπηρεσίες σας. Οι ιστοσελίδες που εστιάζουν σε ένα τοπικό ακροατήριο είναι διαφορετικές από εκείνες που εστιάζουν σε εθνικό ή παγκόσμιο ακροατήριο. Στις περισσότερες περιπτώσεις, όταν οι επισκέπτες ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας, θα έχετε μια διαπροσωπική αλληλεπίδραση μαζί τους. Οι ανταγωνιστές σας είναι οι άλλοι τοπικοί επιχειρηματίες στον συγκεκριμένο τομέα σας.

Έρευνα για Λέξεις-κλειδιά

Ποιες τοπικές ερωτήσεις χρησιμοποιεί το ακροατήριό σας όταν ψάχνει για το είδος της επιχείρησής σας; Θα πρέπει να μπείτε μέσα στα κεφάλια του κοινού σας και να καταλάβετε τι αναζητά. Στα περισσότερα ερωτήματα τοπικής αναζήτησης, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν συνήθως το όνομα της πόλης ή του χωριού, όταν ψάχνουν για κάτι. Για παράδειγμα, θα πληκτρολογήσουν [κομμωτήριο στη Λευκωσία] ή [Παιδίατρός στη Λεμεσό]. Αλλά ακόμη και να μην χρησιμοποιήσουν κάποιον τοπικό όρο στο ερώτημα αναζήτησης, το Google θα αναγνωρίσει ίσως το ερώτημά τους ως τοπική πρόθεση αναζήτησης. Ψάχνοντας για [οδοντίατρο] στη πόλη μου, τη Λευκωσία θα μου δώσει παρόμοια (αλλά όχι ίδια) αποτελέσματα με την αναζήτηση για [οδοντίατρο στη Λευκωσία]. Το Google θα δώσει αποτελέσματα αναζήτησης βάσει της τοποθεσίας σας, αν αναγνωρίζει ένα ερώτημα ως τοπική πρόθεση αναζήτησης.

Η έρευνα για λέξεις-κλειδιά μπορεί να είναι δύσκολη. Αλλά από τη στιγμή που, ως τοπικός επιχειρηματίας, συναντιέστε τακτικά με το ακροατήριό σας, έχετε ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Ρωτήστε τους για τη συμπεριφορά αναζήτησής τους! Ρωτήστε τους αγαπημένους σας πελάτες τι έψαξαν όταν πρωτοβρήκαν την ιστοσελίδα σας. Ή τι θα έψαχναν εάν έπρεπε να ψάξουν για μια επιχείρηση σαν τη δική σας. Αυτές είναι πολύτιμες πληροφορίες.

Γράψτε ‘τοπικά’ πρωτοσέλιδα

Βεβαιωθείτε ότι τα άρθρα της ιστοσελίδας σας που εμφανίζει η Google στα αποτελέσματα αναζήτησης έχουν γραφτεί για τοπικό SEO. Αυτό είναι κάτι που χεριάζετε να κάνετε, επειδή έτσι το Google θα γνωρίζει ότι εστιάζετε σε τοπικό κοινό, αλλά επίσης επειδή το ακροατήριό σας θα σας αναγνωρίσει ως μια τοπική επιχείρηση.
Το ακροατήριό σας ψάχνει για το εν λόγω κομμωτήριο σε κοντινή απόσταση, το φούρνο στη γωνία, ή τον ξυλουργό που θα έρθει στο σπίτι τους. Θα κάνει κλικ σε αυτά τα αποτελέσματα που δείχνουν ότι βρίσκονται κοντά τους. Αυτό είναι σημαντικό για την τοπική αναζήτηση. Βεβαιωθείτε ότι τα άρθρα σας είναι σαφές σχετικά με το πού βρίσκεται η επιχείρησή σας και ότι ο τίτλος των δημοσιεύσεων και των σελίδων σας είναι σαφείς.

Κάντε μία φοβερή πρώτη εντύπωση

Μόλις πείσετε τον κόσμο να κάνει κλικ στο αποτελέσματα αναζήτησης, θα πρέπει να τους πείσετε και να μείνουν στην ιστοσελίδα σας (και να μην βγουν κατευθείαν). Ένα τέτοιο υψηλό ποσοστό θα οδηγήσει τελικά σε χαμηλότερες βαθμολογίες, οπότε θέλετε να κάνετε μία φοβερή πρώτη εντύπωση. Όταν είστε θεραπευτής, γιατρός, κομμωτής ή ξυλουργός, πρέπει βασικά να πουλήσετε τον εαυτό σας. Ο κόσμος θέλει να ξέρει με ποιον έχει να κάνει. Μια καλή εικόνα είναι το κλειδί στη λήψη μιας ισχυρής πρώτης εντύπωσης. Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να αντανακλά την επιχείρησή σας. Εάν έχετε μια πρακτική ή ένα φυσικό κατάστημα, φροντίστε να δημοσιεύσετε υψηλής ποιότητας φωτογραφίες της επιχείρησής σας – και ίσως των υπαλλήλων σας – στην ιστοσελίδα σας. Τα βίντεο είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας στο κοινό.

Γράψτε για την επιχείρησή σας!

Για να βγαίνετε πρώτοι στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης, θέλετε να γράψετε περιεχόμενο που σχετίζεται με την τοπική επιχείρησή σας. Ένα blog είναι μια σπουδαία στρατηγική περιεχομένου, που ισχύει και για το τοπικό SEO. Γράψτε για αυτό που ξέρετε! Αν είστε ξυλουργός, θα πρέπει να γράψετε για τα έργα σας. Αν είστε οδοντίατρος, θα πρέπει να γράψετε για τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αφορούν τα δόντια. Αν έχετε ανθοπωλείο, γράψτε για τις όμορφες ανθοδέσμες σας! Γράψτε επίσης για τους πελάτες σας! Αν οι άνθρωποι είναι εξαιρετικά ικανοποιημένοι, θα πρέπει σίγουρα να μπορούν να αφήσουν μια κριτική για την ιστοσελίδα σας. Αλλά ίσως θα μπορούσαν επίσης να πουν την ιστορία τους σε ένα blog post. Οι δημοσιεύσεις για τοπικές εκδηλώσεις είναι επίσης μια καλή στρατηγική περιεχομένου για τοπικό SEO.

Σε κάθε τοπική στρατηγική περιεχόμενου SEO, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι δημοσιεύσεις του blog σας σχετίζονται με την τοπική σας κοινότητα. Και φυσικά, βελτιστοποιήστε τις δημοσιεύσεις σας με τις λέξεις-κλειδιά που αποκτήσατε στην έρευνά σας για λέξεις-κλειδιά.

Facebook

Το Facebook θα πρέπει σίγουρα να είναι μέρος της τοπική στρατηγικής περιεχομένου SEO. Οι άνθρωποι συνδέονται με άλλους από όλο τον κόσμο, αλλά είναι πιο επιρρεπείς στο να συνδεθούν με ανθρώπους που βρίσκονται κοντά τους. Αλληλοεπιδρούμε περισσότερο με τους ανθρώπους που βλέπουμε και στην καθημερινότητα. Αν έχετε μια τοπική επιχείρηση, μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό το γεγονός. Σιγουρευτείτε να κρατάτε το τοπικό κοινό σας ενήμερο με πολλές δημοσιεύσεις στο Facebook. Αν μπορείτε γράψτε για τους πελάτες σας (φυσικά ελέγξετε μαζί τους πρώτα!). Αυτό θα αυξήσει τις πιθανότητές το κοινό σας να μοιραστεί και να ασχοληθεί με τις δημοσιεύσεις σας. Η διαφήμιση στο Facebook θα μπορούσε επίσης να είναι πραγματικά επικερδής. Μπορείτε να περιορίσετε τις διαφημίσεις σας σε ένα συγκεκριμένο (τοπικό) κοινό. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια σπουδαία μέθοδος, καθώς το κόστος για τις τοπικές διαφημίσεις στο Facebook δεν είναι πολύ υψηλό.

Συμπέρασμα

Εάν θα θέλετε να μάθετε παραπάνω λεπτομέρειες σχετικά με το πώς τα Social Media και το SEO μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρηση σας είτε τοπικά, Παγκύπρια ή διεθνές, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας πληροφορήσουμε για τα σχετικά προγράμματα εκπαίδευσης που προσφέρουμε.